"Svi se slažemo da mobitele učenici i studenti ne smiju koristiti za vrijeme nastave (to ionako i sada vrijedi), osim ako to nastavnik traži (npr. za prijavu u neki sustav za učenje). Pod odmorom? Tu se već mišljenja blago razilaze. Za mlađu djecu (osnovna škola) bolje je da ga ne koriste. Ali tko će to kontrolirati? Hoće li nastavnici patrolirati po hodnicima? Ili će roditelji odraditi svoj dio posla? (Svi se sjećamo nastavničkih patrola koje su provjeravale tko puši po školi ili na dvorištu.) Za punoljetne učenike i studente takva kontrola nema smisla.
Međutim, ono o čemu se ne govori je kako ćemo mi naučiti djecu i mlade da odgovorno koriste tehnologiju, uključujući i mobitele. Jer nije mobitel sam po sebi loš, nego način za što se koristi. Ako se tehnologija koristi za učenje i zdravu komunikaciju ona podiže razinu inovativnost i doprinosi socijalnom i osobnom razvoju. Naravno mala djeca bi se trebala držati podalje od tehnologije većinu vremena kako bi se družili i ostvarivali u fizičkom svijetu.
Dakle, pitanje je tko educira nastavnike i roditelje kako da kod učenika razvijaju zdrav odnos prema tehnologiji. Razumiju li roditelji da ako oni vise na mobitelu, a djeci brane pristup, da to postaje zabranjeno voće. Ako to x-te godinu djeca nemaju pristupa društvenim mrežama, što će se dogoditi kada budu stari x godina i 1 dan?