Ovogodišnji program obuhvaća teme poput digitalnog marketinga, big data marketinga, umjetne inteligencije u marketingu i drugih aktualnih područja. Prihvaćeni znanstveni i stručni radovi objavljeni su u e-Zborniku radova, dok su odabrani radovi publicirani i u znanstvenom časopisu CroDiM.
Konferenciji je prisustvovao gradonačelnik Varaždina, dr. sc. Neven Bosilj, koji je istaknuo važnost održavanja ovog događanja u Varaždinu.

-Veliko mi je zadovoljstvo što Varaždin, grad bogate povijesti i obrazovanja, bude domaćin jubilarnog desetog izdanja Međunarodne znanstvene konferencije CRODMA. Tema umjetne inteligencije iznimno je aktualna i važna. Ona mijenja način na koji živimo, učimo i radimo, ali zahtijeva odgovoran i promišljen pristup – rekao je.
Predsjednik udruge CRODMA, prof. dr. sc. Damir Dobrinić, naglasio je značaj ovogodišnjeg jubileja.

- Ove godine fokusiramo se na personalizirani marketing u eri umjetne inteligencije, što je područje koje rapidno mijenja način poslovanja i interakcije s korisnicima – kazao je Dobrinić.
Dekanica FOI-ja, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, istaknula je interdisciplinarnu vrijednost i doprinos konferencije.

-CRODMA 2025 donosi jedinstvenu priliku za interdisciplinarnu suradnju između ekonomista, marketinških stručnjaka i IT istraživača. Tema personaliziranog marketinga u eri umjetne inteligencije otvara nova istraživačka pitanja, ali i konkretne izazove u praksi – od etičkih i sigurnosnih aspekata do kreiranja učinkovitih strategija za korisničko iskustvo – zaključila je.
Konferencija CRODMA 2025 još jednom potvrđuje važnost povezivanja znanosti i prakse te promicanja suvremenih trendova u digitalnom marketingu i primjeni umjetne inteligencije.
