Također, oko četiri petine građana koriste štedne žarulje i racionalno troše resurse u svojem kućanstvu pa tako ostvaruju financijsku uštedu. Sve to otkrilo je najnovije istraživanje MasterIndex koje je za Mastercard provela agencija Improve u studenom prošle godine.
Podaci pokazuju i da su Hrvati spremni platiti više za proizvode iz ekološkog uzgoja, njih čak 43 posto, kao i za proizvode i usluge brendova koji su društveno odgovorni (42 posto). Štoviše, čak 40 posto ispitanika navodi da bi ih kompanije koje nisu posvećene očuvanju klime i okoliša mogle izgubiti kao klijente.
Nešto je manje građana, njih 37 posto koji su spremni platiti više za korištenje obnovljivih izvora energije, kao i onih koji bi pri kupnji novog automobila sigurno odabrali hibridno ili električno vozilo (33 posto), što predstavlja pad od osam postotnih poena u odnosu na rezultate istraživanja od prošle godine. Osjetljivost na temu održivosti dočarava i podatak da bi 45 posto građana prestalo kupovati proizvode branda koji nisu proizvedeni na društveno odgovoran način.